estakhrbama

ساخت وبلاگ

وقتی تصمیم به تهیه و خرید یک آبنما باغی زیبا برای باغ یا فضای سبز پشتی خانه خود هستید، مواردی هستند که نیازمند توجه هستند. این فواره های جذاب و منحصر به فرد در چندین سبک مختلف ظاهر می ‌شوند و با استفاده از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخته می ‌شوند. مهم است که اهداف محوطه ‌سازی و سبک طراحی فعلی تان را در هنگام تصمیم ‌گیری های خود لحاظ کنید. آبنما باغی بیشتر آبنما باغی سنگی از فایبر گلاس یا مواد رزینی ساخته شده ‌اند که آن‌ ها را سبک و در عین حال مقاوم در برابر آب و هوای نامطلوب برای مناطق آزاد می‌ سازد. همچنین گزینه‌ های آبشار سنگ نیز وجود دارد، اما این ها وزن و اندازه ی بزرگی دارند و روند نصب سخت تری. هنگام انتخاب بین این دو گزینه، باید تصمیم بگیرید که آیا ممکن است بخواهید در آینده فواره را حرکت دهید یا نه. آبنما باغی سنگ طبیعی به طور قابل‌ توجهی سخت ‌تر از فایبرگلاس و همتایان رزین خود هستند.   آبنما باغی سنگی می‌ توانند حرکت جریان آب عمودی یا افقی داشته باشند. برخی از آن‌ ها با حوضچه ای همراه است که در آن یک طغیان مداوم آب از کف تا سر آبنما ایجاد می شود که یک صدای آب یکنواخت و دل نشینی دارد. برخی دیگر جریان آب پر هرج و مرج بیشتری دارند و بر دیواره های سنگی جاری می‌ شوند و یک صدای آب منحصر به فرد ایجاد می ‌کنند. این تصمیم به سادگی به سلیقه شخصی شما باز می گردد. برخی از آبنما باغی دارای ویژگی های سبکی طبیعی‌ تری می باشند که به معنای تقلید از ظهور آبشار های واقعی هستند در حالی که برخی دیگر طراحی کاملا ساخته ی دست انسان را به نمایش می گذارند.   آبنما باغی در رنج وسیعی از طرح ها و سبک ها ارائه می شوند. شما می‌توانید اد بین آبنما های مسی،   شیشه ای، صخره ‌ای، دیواری، ایستاده آزاد و حتی آبنما های سنتی انتخاب کنید. برخی از انواع جدید تر و مدرن، به طوری طراحی و ساخت می شوند که شما می توانید ابزار آلات و تجهیزات ساختاری آن ها را پنهان کنید تا در معرض دید نباشد و تنها بخشی از آبنما که از لحاظ زیبایی شناسی گیرا و دل پسند است، برای افراد قابل مشاهده باشد. بهتر است متریال آبشار و طراحی آن را برای سبک کلی دکوراسیون محوطه و یا چشم‌ انداز خود هماهنگ کنید.   آبنما باغی می توانند تحول بزرگی در فضای شما ایجاد کنند. پس بر اساس ویژگی های شناختی باغ و فضای سبز خود، بهترین نمونه ی آبنما را برگزینید.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما

estakhrbama...
ما را در سایت estakhrbama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : estakhrbama estakhrbama بازدید : 253 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 15:04

موتور و پمپ استخر
همراه با موتور، پمپ استخر آب را از یک استخر یا حوضچه آبگرم می کشد، آن را از طریق فیلتر و هیتر وارد می کند، سپس آن را به استخر یا حوضچه آبگرم باز می گرداند. پمپ استخر و موتور استخر دو قطعه کاملا متفاوت هستند. در حالی که هر دو عناصر سیستم گردش آب استخر هستند، اما نمی توان آنها را با هم تعویض کرد.
پمپ استخر چیست؟
پمپ استخر یا آبگرم شامل یک هوزینگ، موتور، پروانه و یک سبد استرینر است. پمپ استخر دستگاهی است که حرکت آب را ایجاد می کند. پمپ ها معمولا به عنوان پمپ های سانتریفیوژ شناخته می شوند که آب استخر به علت نیروی گریز از مرکز حرکت می کند.
خرید پمپ استخر : چه باید کرد؟
سیستم خلاء ایمنی مجتمع (SVRS) برای تشخیص دادن انسداد تخلیه و خاموش کردن پم به طور خودکار است.
اندازه لوله ها، سوراخ های مکش و فشار، میزان جریان گالن در هر دقیقه را تحت تاثیر قرار می دهد. طول و ضوابط تضمین ها / ضمانت نامه ها. فاکتور نویز: یک پمپ آرام یک مزیت است. برای پیدا کردن پمپ استخر با نرخ صدای پایین تحقیق کنید. پتانسیل صرفه جویی در هزینه انرژی. بعضی از پمپ ها ادعا دارند که تا 90 درصد یا بیشتر در مقایسه با پمپ های سرعتی 1 و 2 در انرژی صرفه جویی می کنند.
موتور استخر چیست؟
اغلب شما در مورد استخر یا حوضچه آبگرم خود چیزی نمی دانید تا زمانی که چیزی از کار بیافتد. بیایید به شما کمک کنیم موتور استخر خود را عیب یابی کنید. آسیب آب: ممکن است موتور استخر در باران های سنگین خیس شوند، و یا هنگامی که درب فیلتر برای تمیز کردن برداشته می شود، یا اگر لوله شکسته باشد. موتور را قبل از روشن کردن، 24 ساعت خوب خشک کنید، زیرا رطوبت روی سیم پیچ ها می تواند گارانتی را نیز از بین ببرد. اگر موتور شروع به کار نکرد، برق و پریز برق مدار را بررسی کنید، به دنبال اتصالات سست از سیم به موتور باشید. گاهی اوقات یکی از سیم های تامین کننده متصل به صفحه سوئیچ موتور کثیف می شود. به همین ترتیب، اگر سایز سیم تامین کننده برای بار کم باشد، آن را بیش از حد گرم می کند و ذوب می شود. سایز سیم را بررسی کنید، در صورتی که نیاز بود سیم برق را جایگزین کنید، در غیر این صورت، ترمینال های پانل سیال را پاک کنید و سیم را دوباره وصل کنید. اگر موتور صدا کند اما روشن نشود، یا خازن خراب شده است یا پروانه متراکم شده است. شفت را بچرخانید. اگر آزاد نشد، پمپ را باز کنید و انسداد را برطرف کنید. اگر چرخش داشت، خازن را بررسی کنید." بهترین راه برای بررسی یک خازن چیست؟ جای آن را با خازن جدید عوض کنید.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر

estakhrbama...
ما را در سایت estakhrbama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : estakhrbama estakhrbama بازدید : 274 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 15:00